vad fan gör jag uppe nu?

- 01:14, jag borde gått och lagt mig för länge sen, ooopsi!

kläderkläderkläder




NÅGON SOM HAR SÄTT MITT ÖRHÄNGE?

R.I.P MITT ÖRHÄNGE!:(
bajs sofia som tappa det hos andé...(;

MORE PICS



tack för kvällen allihopa!:)

my foooood today


om igår

helt galen kväll. jag och sofia skulle ju ha fest (?!) vilket gick åt helvete. stod typ 50 pers utanför min port? och polisen kom och lalala. så vi sket i allt efter ett tag.
och alla kom in i trapphuset? så min mamma som var hon min granne fick ju damp, så mmmm.. men sen iallafall stack vi till jens kompis  (andré?) en bit bort ifrån mig. chill, kommer lite bilder nu!


okej, bilderna får tala för sig själva!
nu ska jag kolla klart på johääääääänfalk och sätta på te, sen blir det duschen!

kunde inte låta bli


dagens köp;



sådärja. jag har varit i falun nästan hela dagen med mamma, kom precis hem ifrån mormor. så nu ligger jag i sängen och slöar. ska nog hoppa in i duschen och börja fixa mig. ska nämligen möta sofia på stan senare för att äta på peace&love cafeet. blir nog hur trevligt som hellst.
ni får ha det bra sålänge puss puss

onsdag kväll

hello, jag har precis kommit hem, eller jag har varit hemma ett tag. kollat på andra avenyn och lite så. nu ska jag snart äta, sen ska jag ta en dusch!
just nu har jag ingenting att skriva om i bloggen? jag skriver när jag känner för det. och bloggen ser ju ut som den gör just nu. ska fixa den så fort som möjligt, men blir ju aldrig nöjd. så ja, så ligger det till.
vi hörs när vi hörs. haha, puss.

jag är kär


JÄKLA SNÖ ?!

nej men vad i helveeeete? det snöar som bara denn. typ kommit flera meter snö......... åhh, kommer ens snön försvinna? jäkla skit
aja, nog om det. ska ta något att äta.

DAMP

nu har bloggen blivit sådär konstig igen? bloggsvar och det där har försvunnit? åhhh.


gotland

nu har vi precis bokat stuga på gotland i en vecka i sommar. sofia hänger med, så det blir hur nice som hellst! i augusti åker vi. woooooooooho
men nu ska jag ta mig något att äta, sen ska jag hoppa in i duschen!
puss på er

LÖRDAG

nu ska vi dra ner på stan och kolla på bio.


RSS 2.0